Innowacyjne podejście do systemów RCP

Rejestracja czasu pracy
ekopol timebox

Rejestrator czasu pracy Ekopol TimeBOX powstał aby zastąpić papierowe listy obecności oraz przestarzałe urządzenia RCP, a w efekcie, znacznie efektywniej zarządzać i monitorować czas pracy pracowników i miejsca w których się znajdują. System bazuje na indywidualnych kartach zbliżeniowych RFID lub kodach QR oraz urządzeniu rejestrującym TimeBOX. Wszystkie informacje zebrane przez TimeBOX wysyłane są bezprzewodowo oraz widoczne są na internetowym portalu zarządzania w czasie rzeczywistym.

Dlaczego system timebox ?

  • Technologia jest całkowicie bezprzewodowa, komunikuje się online z serwerami na pomocą sieci WiFi lub GSM ,
  • Rejestruje nie tylko wejścia i wyjścia z pracy ale również przejścia między budynkami, wyjścia służbowe oraz przerwy,
  • Jej obsługa jest prosta i intuicyjna, od pracownika wymaga jedynie posiadania karty zbliżeniowej
  • Wszystkie dane zebrane przez urządzenia automatycznie zamieniane są w zestawienia i raporty na internetowym portalu klienta,
  • System nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania czy subskrypcji,

Urzędy i placówki służb

System, obsługując szczegółowo wyjścia służbowe sprawdza się idealnie w takich siedzibach jak Urzędy Miast, Policji, Straży pożarnej.

Biura oraz zewnętrzne filie

Elektroniczna Rejestracja Czasu Pracy to podstawowe narzędzie w miejscach zatrudniających duże ilości osób. Bezprzewodowa praca pozwala na bezproblemowe monitorowanie zewnętrznych placówek.

Szkoły i przedszkola

Pomożemy Ci w procedurze ekspresowego posadowienia wiaty i uzyskania korzystnego finansowania o którym przeczytasz w dalszej części strony.

Przedsiębiorstwa budowlane

Rejestrator dzięki możliwości instalacji karty SIM może zostać umieszczony tymczasowo na placu budowy lub innym miejscu gdzie rejestracja czasu pracy może być utrudniona.

R

Oraz gdzie tylko wymagasz

Ekopol TimeBOX to nasz autorski produkt który możemy dowolnie modyfikować i usprawniać, wedle Twoich potrzeb. Rejestratory sprawdzą się idealnie w branży hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej oraz wielu innych.

Elementy technologii TimeBOX

Rejestrator TimeBOX.

Urządzenie rejestrujące czas pracy TimeBOX jest sercem całego systemu, rejestruje karty RFID pracowników lub kody QR dzięki wbudowanej kamerze. Wszystkie zarejestrowane dane wysyła bezprzewodowo na internetowy portal klienta. Komunikacja z serwerem przebiega dzięki sieci WiFi lub GSM – urządzenie umożliwia instalację karty SIM z pakietem danych internetowych.

Rejestratory dostępne są w wersjach:

– Wiszącej na ścianie

– Do postawienia na płaskiej powierzchni

Karta RFID lub kod QR.

Każdy pracownik otrzymuje kartę RFID lub (w zależności od życzenia klienta) indywidualny cyfrowy kod QR na smartfon, tablet lub inne urządzenie mobilne.

Dodatkowo, dzięki wielozadaniowości naszych kart, może ona służyć do obsługi pozostałych elementów technologii naszej firmy (zarządzanie pojazdami oraz paliwem) oraz jako indywidualny identyfikator pracownika.

Portal użytkownika.

System TimeBOX składa się z 2 wersji portalu użytkownika. Obydwa dostępne są 24/7 z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę internetową i dostęp do internetu (smartfon, komputer, tablet itp.).

Użytkownik nadzorujący system otrzymuje dostęp do portalu w wersji pełnej, z dostępem do wszystkich danych zebranych przez system, automatycznych raportów, analiz, obsługi urlopów i innych.

Pracownicy mogą otrzymać portal w wersji personalnej, z dostępem do rejestru swoich urlopów, historii wejść i wyjść oraz harmonogramu pracy.

praca z rejestratorem timebox

Pracownik rejestruje czynność odbijając się kartą lub kodem QR.

Na ekranie dotykowym pracownik wybiera rodzaj rejestrowanej aktywności i przykłada kartę zbliżeniową do wyznaczonego miejsca lub używa swojego kodu QR.

Rejestrator wysyła dane na internetowy portal klienta.

Urządzenie wszystkie operacje wykonuje bezprzewodowo. Nawet w przypadku braku zasilania lub połączenia z internetem, TimeBOX magazynuje dane do momentu powrotu zasilania / połączenia.

Dane są generowane automatycznie w postaci łatwych do analizy raportów i zestawień.

System generuje kompleksowe raporty na temat godzin pracy, urlopów, rozliczeń i innych. ostrzega jeżeli w porównaniu do wprowadzonych norm pracy (harmonogramów) zachodzą nieprawidłowości takie jak spóźnienia, nieobecności i inne.

Przykładowe zastosowania

TimeBOX można zainstalować dosłownie wszędzie, a dzięki w pełni bezprzewodowej transmisji danych nie musisz planować i instalować nowych sieci komunikacyjnych.

Jeżeli połączysz swój TimeBOX z inną gałęzią technologii Mikrostacje.pl – uzyskasz kompletny system do zarządzania przedsiębiorstwem – w formie intuicyjnego i pełnego funkcjonalności internetowego portalu klienta, dostępnego na dowolnym urządzeniu stacjonarnym lub mobilnym z dostępem do internetu.

kontakt

już tylko krok dzieli cię od efektywnego zarządzania

Zadzwoń lub napisz, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania